lørdag den 27. april 2013

Cake event i Rysling

Ja jeg faldt lige over en Cake event inde på kagekrummerne i fredages. som ville blive afhold i dag fra 11 til 14, og det beste var at det ville støtte kraft ramte. så det ville jeg da hen og se hvad var for noget og støtte. der var nogen der kom med kage man kunne smage og bedømme. hvor de så vil vinde en premie.
 
 
Kager nr. 2
 
 
Kage nr. 3
 
 
Kager nr. 4
 
 
Kage nr. 1
 
Der ud over var der workshops, en med cupcakes og med fondand figur. der var også en hvor man kunne lære og opsmøre kage, men den var der ikke nogen der ville prøve.
 
 
Cupcake workshoppen.
 
 
 Mit bridrag fra fondant figur, bamse, jeg ville da også støtte, da det kostet 15 kr at være med i workshoppen, som jo så gik til de kraft ramte.
 
 
Fondanten figur workshoppen.
 
 
Cafen hvor der var masser af kager, kaffe, te og saftevand.
 
Der var så også en lille gave bod, du gave en 10 kr. og trak i en snor, var der en nr. i enden havde du vundet en gaven, var der ingen, ja så var det en nitte. det fik jeg desværre ikke en billede af. Ja og vand heller ikke noget, men hovedesagen var jo også at bruge lidt penge der så de fik nogene penge ind til formålet. og så fik man også en hyggelig 3 timer ud af det, em mennesker man aldrig havde mødt før. Det er jo altid hyggeligt at møde nye mennesker, også nogen som har samme kage intresse som jeg selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar