fredag den 26. april 2013

Kage til veninde på besøg

Nu hvor veninden kom på besøg i går, ja så var der lige en lejlighed til at prøve at lave en kage, så kunne jeg afprøve det nye sugar dress/ sugarveil, til pynte kage. Det ser jo meget nemt ud på dvd`en og på youtube. Det var heller ikke så svært troede jeg, for da jeg kiggede noget nærmer på mine, da de skulle tørre, kunne jeg se at jeg havde nogen steder jeg ikke havde fået helt fyldt ud. Så det bliver spænde når de er tørre om de vil holde eller vil gå i stykker.
 

 

Jeg havde to lyse hjerte bunde i fryseren, jeg kunne bruge, og så prøvede jeg at lave toblerone fyld.
 
 
Ja kagen venter så bare på at pynten skal tørre så det kan komme på og veninden kommer til kaffe og en god gang hygge.
 
 
Havde noget ekstra sugarveil så lavede en ekstra måtte som jeg så lage oven på kagen, det var jo ikke til noget specialt, det var til en test kage.
 
 
Da jeg endelig fik det af måtten så det nu meget fin ud, men gik man i detaler kunne man godt se de steder jeg ikke havde fået nok sugarveil i. De er også noget længe om at tørre, så skal man bruge den rimlig hurtig, skal man nok bage dem, som de forslår i vejledningen, man kan. eller lave det dage før.
 
 
Den jeg lavede  der skulle rundt om kagen var noget længer om at tørre, men den er også noget tykker i mønstren en den anden. jeg havde ikke været så god til at få det overskydende sugarveil væk, det kunne ses da jeg tog det af måtten, men da den kom på kagen, var det ikke så tydelig, og slet ikke på afstand.
 


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar