søndag den 7. april 2013

Ny butik i Stenløse

Var på sjællande og besøge sviger mor, og hun sagde de havde fået en kage butik i byen, så den skulle jeg da ned og kigge på. de havde manget godt ting, og kan også købe fra den på nettet. Butikken hedder kageting. Jeg kunne ikke lade være med at købe noget når jeg nu var der og fant ud af de havde silekone måtter til sugarveil, men dette var fra italien og hedder Tricot decor, men er det samme som sugarveil og Magic dekor.
 
 
Tricot decor måtten.
 
 
Tricot decor måttet på bagsiden, som viser de forskellige mønster der er.
 
 
Fik også denne fine tip brush til tyllerne.
 
 
Så fik jeg taget mig sammen til at købe denne her også, for den var meget dyr i kop og kande, og andere kage butikker, så fik den noget billiger her hos kageting.
 

Fik også lige visit kort af hende, så jeg kunne få hendes netbutik adresse. 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar