søndag den 7. april 2013

Gave kort fra fødelsdag brugt.

Vi skulle til sjælland en tur, så var der tid til komme forbi special købmanden i rødover. Fik købt nogle fine ting, da jeg nu havde en gavekort, som jeg fik til min 30 år fødelsdag, så den skulle lige bruges, dog kom jeg til at købe for lidt mere.


Denne bog har jeg læst mange stede på blogs, skulle være en rigtig god bog, så den måtte jeg have, og har bladet den igennem og ser også rigtig fin ud.


Fant over den sæt af 4 bageforme til billige penge syntes jeg.


Så også lige at de havde den mindst bageform, så den skulle jeg lige have så jeg hvde dem alle 5.
 
 
Kæresten fandt enne fine æske til udstyr, som passer fint ned i den nye taske jeg fik af ham.
 
 
Manglede også lige en pink tus, den den røg også i kurven.
 

 
De havde nogle små bøtter med farver i til kun 10 kr. så dem skulle jeg lige have et par stykker af, men skulle også lige have en lyse farve, som jeg har bruge til hud farve.
 
 
Denne er fint til at tjekke om bundene er færdigbagte. så den skulle jeg da også lige have.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar