fredag den 3. maj 2013

Sugar dress / Magic decor

Da jeg skulle afprøvet sugarveil fandt jeg ud af at det skulle røres op dagen før det skulle bruges, og så stå i køleskabet natten over, hvor man så trak det i måtterne, hvor det yderliger tog mange timer at tørre, da der ikke rigtig stod nogen steder på hvordan man kunne bage dem i ovenen, men kun at man kunne gøre det.
 
Så jeg fandet ud af, da jeg var inde på kageoplevelser, at magic decor pulver, hvor der stod det kunne bruge med det samme efter det var rørt sammen. så det var da noget hurtiger. og da jeg havde fået det, stod der også i vejledninen, hvordan man kan bage det i oven, hvis man ikke havde tid til at vente flere timer på at det skal tørre.
 
 
Når jeg nu også var der inde at købe noget, så ville jeg lige over de 500 kr så jeg kunne få fri fragt, så købt 3 små magic decor måtter.
 


 
Disse og pulveret skal afprøves når jeg kommer hjem på fri igen fra arbejde. Der skal jeg alligevel prøvet at lave en lille kage, så kan jeg jo få brugt det, og kagen kan blive pyntet.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar