onsdag den 2. januar 2013

Julegaver

Ja i år fik jeg tjansen til at skulle være ude i julen ude på skibet, så fik holdt for jul med svigerfamilien i den første weekende i december, og ja der fik jeg nogle julegaver der indholde kage udstyr, så var jeg bare i top hurmør.

 
Fik denne fine sæt med den store Lèkuè med en bog og en silekone bage plade til macaron.
 
 
Var også så heldig at få den i den lille udgave.
 
 
Et sæt hjerte udstikker, med en lille blomst udstikker, som jeg ikke helt rigtig ved om skal være der eller er kommet i ved en fejl.
 

En lille spring form, som har en høj kant, fik jeg også.
 

 

Det sidste jeg fik som var kage udstyr var dette sæt fra blomsterberg. som man kunne få med et abomane bo bedre blade. så det havde sviger mor købt til mig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar