onsdag den 2. januar 2013

30 års fødelsdag

Ja jeg blev 30 år her den 25 dec. og køresten blev 35 år den 1 jan. så vi havde valgt at holde en fin fest for familien og venner den 29 dec. og ja der var jeg så heldig at få ting til min kager.
jeg har gået en fin gave kort til speacial købmanden. så skal have fundet ud af om det er til kursus eller udstyr.
 


Disse tre bageplader en silekone plade som har skridsikring under bunden, og med strøørelser angivet på forsiden, er rigtig fin. så er der de 2 fluts og frandsbrød plader fra cook og baker. det har jeg fået af mine søskende og deres børn.
 



Disse fine 3 ting var så fra min kæreste, de 2 kageskraber til at glatte eller lave mønstre på kagen. Er rigtig glad for den fine taske fra wilton, hvor man kan have noget af sin kageudstyr med i, hvis man skulle ud og lave kage hos folk. de fine tupperware ovn hansker er rigtig fine og gode, da det mærkes til der er noget silekon på.

 Ja så jeg også helt vild med hopitimister så fik også 2 termokrus fra et hold venner, de er bare rigtig fine.
Denne hopitimist ægge ur. fik jeg ude på skibet til banko spile af maskinechefens kone, da hun vandt. flere gang og syntes det var synd jeg ikke vandt på min fødelsdag. så hun gav mig denne, og det kunne jo ikke passe bedre når jeg nu samler på alt hvad der er hopitimister.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar