lørdag den 4. april 2020

Rundstykker alm. og tebirkes.

Jeg er så småt også begyndt at bevæge mig ud i noget mere bagværker, så nu har jeg prøvet kræfter med rundstykker.


Første slags er en alm. rundstyk, hvor opskriften, jeg har fået fra Bagebixen.dk, da jeg bestilte råvare hjem til det. det er en rigtig hurtig og nem opskrift. lige til at gå til som nybegynder inden for rundstykker. 


I dag gave jeg så mig udforingen med at prøve at lave tebirkes, og det er lykkes meget godt.
opskriften har jeg fundet på nette fra Mad i mit liv
Den er heller ikke så besværlig at gå til, som nybegynder syntes jeg.
Jeg kom dog til at lave en lille fejl, og havde gange opskriften op med 2, men glemte at dele dem op i 24 stk. i stede for de 12 stk. som opskriften siger ved 1 portion. 
Så jeg fik 12 gode store tebirkes ud af det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar