mandag den 6. januar 2014

Kransekage

Her til nytår skulle vi være sammen med vores naboerne, og vi skulle står for dessert og kransekage til kl. 12. Jeg fandt Mette blomsterbærs opskrift og gik i krig med den.
 
 
Jeg havde købt nogle bage ringe til at lave kransekage i, så dem vil jeg bruge, det gik helt i KAGE, kransekage brande fast i bage ringen, så de ikke kunne få af, så det var bare at starte forfra, øv... så de bage ringe bliver gemt langt væk.
 
Men anden portion blev god, og dem lavede jeg så bare i fri hånd.
 
 
De færdige bagte ringe.
 
 
Den endelig resultat med glasur og chokolade under bunden, som lige giver det sidst gode smag.
 

2 kommentarer:

  1. Hej Winni
    Jeg lavede samme fejl med ringene, de er til at forme massen i, ikke til at bage den i.
    Vh Susanne

    SvarSlet
  2. Hej Anonym
    Dem jeg købte stod der på at de var til bagning, og hvor meget varme de kunne tåle, så de skulle kunne tåle det. jeg klaget over det i butikken hvor jeg købte dem og fik pengene retur.
    Vh Winni

    SvarSlet