torsdag den 18. juli 2013

Nye hus = nyt køkken :)

Ja så jeg kommet hjem igen, og sidst jeg var hjemme flyttede vi i vores helt nye hus, og jeg har fået mit et noget større køkken at bolte mig i.
 
 
Det har også givet en større koge plade, som har 5 kogezoner, og de 4 af dem kan man slå 2 sammen, som den selv finder ud af når man sætte det på.  Min emhætte er så smart at der er fjernbetjening til den både til lys og starte af den og skruge op for styrken, det sku smart.
Køleskabet er blevet noget større, så der kan også være nogle kager i den, når jeg går kage amok : )
 
 
Her er mine fine ovn som ogs kan en masse ting, har en masse bage programmer, stege programmer osv. og ved siden af en mulit kombi ovn, med en varmeskuffe under.
Så jeg tror jeg får rigtig meget glæde ud af vores (mit) nye køkken. nu mangler jeg bare at få en kage projekt så jeg rigtig kan få indviet køkkenet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar