lørdag den 8. juni 2013

Magic decor

Sidst jeg var hjemme fik jeg lave, nogle magic decor, som jeg have prøvet at lave i oven, og gemt til jeg skulle bruge denne gang jeg kom hjem på fri. så de blev pakken ind, men det havede åbenbart ikke været tæt nok, eller for de var lavet i ovnen, at de var hel tørre og knækkede i mange stykker, så de røg ud. så det var forfra, med at lave nogle nye, da de skal bruges i morgen i en konkurrence, så dem vil jeg så laden ligge og selv tørre, resten af dem ligges i den samme pose og lukke ens som de sidst jeg lavede i ovne, og vil se om de også vil blive tørre og knække. for at finde ud af om det er for posen ikke var nok eller om det var for de ar lavet i ovnen.
 
 
Rester af dem kom i posen.
 
 
Kagen jeg skal have med i morgen til konkurrencen.
Den er ikke helt så fin jeg gerne vil have den, men heldigvis er det smagen det kommer ad på.
 
 
Ja her kan det ses den er lidt skæv.
 
 
Kan godt se jeg har haft meget andet at se til også, vi har været midt i at få bygget hus, og stå nu til at skal ovetage det, så der har være meget at skulle tage stilling til, og holde øje med. men nøj jeg glæder mig mega meget til at komme til at bage i mit nye store køkken, skal nok komme med billeder af det senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar