søndag den 11. august 2013

opdatering af kage med pynt i fryseren

Ja det er ved at være en stykke tid side, jeg fik kage taget op af fryseren igen. Den blev taget op til de hårt arbejdene folk, der hjalp med at flytte os i vores nye hus. De fik så til opgave at komme med alt den ris og ros de kunne give den, så jeg kunne finde ud af, om det er noget jeg kan gøre igen.
 
 
Alle syntes den smagte godt, og man kunne ikke smage eller mærke den have været i fryseren, det eneste der var ved den var fondanten, den var lidt træls, men det ved jeg også den var, uden den har været i fryserne, da det ikke var den fra wilton, som jeg normal bruger, men wonder paste fra sweet kitchen jeg havde købt, da det var det eneste jeg lige kunne få fat i, og det skal jo bruge op. så den skal jeg ikke købe igen.
 
Så jeg kan rolig igen lave en kage i god tid med pynt, og komme den i fryseren, og så tage den op igen, hvis jeg skal bruge den lige til jeg kommer hjem fra sejlas, så kan jeg godt sige ja til at lave en kage, og ikke kan nå det når jeg kommer hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar