søndag den 30. september 2012

Opbevaring

Når man hele tiden får købt lidt kage udstyr, så begynder man at mangle plads til det hele.
 
 
Mine nye bageforme, har jeg ikke rigtig nogen sted at have, så de står i denne kurv.
 
 
Noget af min udstyr er i denne kiste men den er også blevet for lille til alle mine kage ting.
 
 
Så det godt at min dejlige kæreste er så sød, at han har købt en ny kiste til mig, så jeg kan have mine kage ting, den stod klar til mig da jeg kom hjem på fri.
 
 
Har så også selv lige fundet nogle fine metal æsker til at komme i den store kiste, til noget af det er er lidt mindre. Dem fandt jeg i 10`eren nede i bycenteret.
 
 

3 kommentarer:

  1. Flot kiste hvor er den købt og hvad kostede den dengang du købte den:)?

    SvarSlet
  2. Hej det er mange år siden jeg købte den. Jeg mener det var i biva som jo ikke eksisterer mere. Så ved ikke hvor du kan købe den henne måske i My home

    SvarSlet
  3. Mener den store stod til omkring de 700kr. Men det er ved at være nogle år siden. Å ikke sikker på det.

    SvarSlet