lørdag den 28. juli 2012

2 forsøg med macarons

I går skulle vi ud til nogle venner og hygge og spise, så jeg skulle have noget med til kaffen, og salat til aftensmad. så jeg ville prøve om jeg ikke kunne lave nogle macarons der blev fine. jeg valgt at lave 2 slags, en der var grøn med lime crem med hvid chokolade, og en hvid med mørk chokolade crem. de grønne macarons ville ikke hæve rigtig så de blev ikke så pænde, men smat godt. de hvide blev tilgengæld pæne. og smagt også godt.

inden de grøne blev bagt.


huskede ikke at få taget billede af dem, inde vi tog af sted, så det var kun lige de 4 jeg fik med hjem igen jeg fik taget billede af.

2 kommentarer:

  1. Hej Skat!

    Jeg vil meget gerne smage de grønne du havde lavet igen, de smagte nemlig bare godt!

    Love you!

    SvarSlet