tirsdag den 29. maj 2012

Melissas dåbskage

Ja så jeg lov til at lave dåbs kage til min lillebrors lille pige. her havde jeg prøvet at købe færdiglavet fondant fra wilton, og den er rigtig god at arbejde med. den er lavet af lyse bunde og fylden er igen bærmouse og chokoladecreme, da det skulle afprøves på min egen familie også om det var en god sammensætning, og den var de meget tilfreds med både smag og udsende.
det gjorde at jeg nu også skal lave deres bryllups kage når de skal giftes, så det glæder jeg mig rigtig meget til at skal lave.

ja navnet kunne ikke stå der på, da det jo er meget normal i min familie, at vi først får navnet af vide i kirken, det gøre det jo meget mere spænde.


pyntet blev lavet dagen før og sat på kagen.



2 kommentarer:

  1. Hej
    Sikke nogle flotte kage du laver. Jeg er meget glad for din side og har nu meldt mig til en kagekursus på Slagelse så mine to piger Melissa og Milena kan snart få en dejlig prinsessekage af deres mor. KH fra Fyn Anke

    SvarSlet
  2. Hej Anke
    Dejlig at høre du kan lide min kager og min blog. kursuser, er også en god ting at tage på, jeg selv har været på et par stykker, flere steder, både ved special købmande i århus og ved kagekompaniet på sjælland. Begge har hjemmesider, hvor man kan tilmelde sig kursuser ved dem. Special købmanden har afdelinger i hele landet, dog ikke her på fyn.
    Håber at kursuset bliver godt så dine piger fåe en rigtig flot prinsesse kage.
    Hilsen winni

    SvarSlet